Danny Kay: Wie immer bei Europcar. Netter Service und guten Preis bekommen....;-)
Holger Henning: Beste Auto Vermietung
Dustin Schladitz: Selten eine Station vorgefunden, welche so unfreundlich und nicht im Sinne des Kunden agiert. Bestellungen werden nur zum Teil umgesetzt und auf die Frage hin, warum man dem Kunden nicht gerecht werden kann, weicht man nur mit Vorwänden aus und verstrickt sich in Widersprüchlichkeiten. Damit meiner Meinung äußerst Unprofessionell und nicht im Sinne des Kunden.
edmundojoseg: La atención excelente, Mike muy amable. Para recomendar
Ioannis Sampanis: Nice and friendly people at the depot. The Motorhome was almost new.
As a general advice, do not even think of renting without a full insurance that will cover the first 1500 euro. The smallest scrats of the colour in the exterior, even in places that you would not notice, can easily cost you 100-200 euro. The slightest damage in the interior can also easily cost you some hundreds. Also do not forget to empty the chemical toilet when you return the vehicle, the charge is 150 euros!
Adil Javed: BEWARE of this Rental Agency: The girl who works here at this specific location her name is "Claudia". She is a liar and a rip off. So I rented an RV from them for me and my family for a week. While picking it up, she sold me on a data package for about 100 Euros and gave me a wi-fi device. In short, the device did not have internet connection, and their customer service (FOGG MOBILE) said they do not have service activated on this device. When I returned the RV, I told Claudia and she said she cant do anything about it and not even refund. Also..... while returning, she claimed I had damaged the roof of RV, however the damage was already there. She said she will charge 75 Euros for repair and I said ok, because I did not want to argue for a mere 75 dollars. When I left and next day flew back to Canada...... she had charged my credit card 957 Euros. When I called, again she said thats what cost to repair and said the 75 I told you was a rough estimate (her words at the time were it will cost around 50 to 75 euros, thats why I did not argue). It was simply a small scratch of less than 2 inches. I had to go through my bank and wait 3 weeks to resolve the unauthorized charge because every time I called them, all of a sudden she wouldn't come to the phone. Their customer service is garbage because most of them do not understand English. Also, I returned the RV in spotless condition, they were still adamant on charging 100 euro cleaning charges which they did. So a 1400 euro RV rental, actually cost me about 2400 euros when I returned it. This woman "Claudia" is a con artist and gets paid a commission for charging extras that she can. She is highly trained in getting money out of your pocket when you return the RV. If you rent from these guys, be prepared to slapped with hundreds of euros in charges when you come to return it. Unfriendly, crappy & undesirable service. The two other German guys who work with her are ok guys, but Claudia is crook and apparently she is the boss! I have attached the receipt from them so everyone knows I am really an actual customer who had a horrible experience with DRM specially with this con artist woman!
Sang-Hee Lee: 처음으로 외국에서 캠핑카를 렌트한 곳. 젊은 사장님과 직원들이 친절하고 상냥한 곳!
Chriss Ho: Sehr schnelle Termine und gute saubere Arbeit. War sehr begeistert.
Preis/Leistung Verhältnis des Services ist bei Ihnen einfach ausgewogen und stimmig.Alle Arbeiten wurden zu meiner vollsten Zufriedenheit ausgeführt.
Ich kann ohne Bedenken die Werkstatt weiter empfehlen.
Sabrina Thienelt: Bin sehr zufrieden. Diese Werkstatt hatt mich immer bestens beraten und rät auch bei zu aufwendigen Reparaturen ab und das obwohl ich als technischer Laie keine Ahnung habe. Ich fühle mich dort gut aufgehoben und kann sie nur empfehlen.
Konrad Nowara: Super Werkstatt, freundlich und kompetent. Preis Leistung Verhältnis ist super War sehr zufrieden. Würde immer wieder hin fahren.
Thomas Dirk Schmidt: Fachgerechter und zügiger Service. Sehr freundlich. Carlack ist für mich hier die erste Wahl
Sven D: Ich persönlich bring all meine Fahrzeuge zu Carlack.Bin super zufrieden.Wenn mal ein Problem sich ankündigt, würd sich dem sofort angenommen. Weiter so. 👍🏼
C. Sung: Sehr freundliches Personal (sowohl direkt vor Ort, als auch am Telefon). Terminerinnerung per SMS. Fahrzeug wurde als Serviceleistung, zusätzlich außen gereinigt zurückgegeben. Kleine Überraschungstüte war im Fahrzeug. Dankeschön-SMS am nächsten Tag erhalten. Also rundum top Service von A-Z. Dort geht man dann gerne hin.
Fabian S: Ein normaler Reifenwechsel von fertig montierten Sommerreifen auf fertig montierte Winterreifen dauerte sage und schreibe 1 Woche. Auf Nachfrage nach Rabatt, bzw. Kulanz gab es lediglich einen Gutschein für eine Autowäsche.
Ich war schon mehrmals dort Kunde, aber werde das Autohaus nun meiden da die Preise auch mehrmals unverständlich waren und sich nach Abzocke angefühlt haben.
Robert Ganczorz: Sehr schnelle und freundliche Abwicklung
Kaiser Julien: Sehr freundliches Personal, schnelle und gute Beratung